1. Home
  2. Dla NGO
  1. Home
  2. Dla NGO

Współpraca oraz wsparcie NGO i instytucji kultury

Wspieramy polskie organizacje pozarządowe oraz instytucje kultury, dzieląc się wiedzą oraz doświadczeniem w zakresie nowych technologii, AI, brandingu oraz marketingu. Nasze działania ukierunkowane są na wsparcie i wzmocnienie potencjału trzeciego sektora w Polsce. Pomagamy w promowaniu ich działalności oraz misji statutowych. Łączymy organizacje i instytucje z biznesem, realizując w ten sposób nasze, społeczne zaangażowanie w rozwój kultury, sztuki i sektora organizacji pozarządowych.

Szukasz wsparcia? A może masz pomysł na współpracę?
Wypełnij formularz i skontaktuj się z nami.

Pozostawienie przez Ciebie danych i wysłanie formularza oznacza Twoją zgodę na skontaktowanie się z Tobą w celu udzielenia odpowiedzi na Twoje pytania i przekazanie Tobie szczegółów informacji, o które pytasz, z użyciem telefonu lub adresu e-mail (jeśli chcesz lub go podasz). Podanie Twoich danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do kontaktu. Administratorem przekazanych nam danych jest Fundacja Inicjatyw Społeczno-Kulturalnych z siedzibą w Poznaniu, ul. Obornicka 330, NIP: 7811885473, KRS: 0000464252, REGON: 302450353

W każdej chwili możesz cofnąć swoją zgodę i zrezygnować z otrzymania informacji podczas rozmowy informując o rezygnacji z dalszego kontaktu w tym zakresie (utrata zainteresowania ofertą będzie dla nas jednoznaczna z cofnięciem Twojej zgody w zakresie tego zapytania)

Model współpracy

01 /

rozmowa

Każdą współpracę rozpoczynamy od spotkania. Z reguły jest to spotkanie online, aczkolwiek nie unikamy tradycyjnych spotkań. Pierwsza rozmowa trwa z reguły około jednej godziny.

Chcemy dobrze poznać i zrozumieć, jak funkcjonuje Twoja organizacja/instytucja – jakie wyzwania i cele przed nią stoją, jak zdefiniowane są kierunki jej rozwoju, z kim współpracuje oraz przede wszystkim – na jakiej płaszczyźnie możemy zacząć naszą współpracę.

02 /

strategia

Nasza propozycja dla organizacji trzeciego sektora i instytucji kultury mieści się w ramach digital marketingu i brandingu. Stawiamy na indywidualne podejście do każdego projektu. Dlatego jednym z efektów pierwszej rozmowy jest dobór rozwiązań, mechanizmów i narzędzi. Na tym etapie powstaje także harmonogram projektu oraz jego kosztorys. 

Gdy zakres naszej współpracy obejmuje obsługę marketingową i PR, to na tym etapie przygotowujemy strategię, w ramach której tworzymy m.in. listę rekomendowanych działań oraz wyznaczamy priorytety. 

Dobrze przemyślany plan, odpowiednio przygotowana strategia – to fundament pod skuteczną realizację założonych celów.

03 /

realizacja

Mając przygotowany plan, przystępujemy do jego realizacji. Jest to jeden z kluczowych momentów. Nad powodzeniem pracuje zawsze zespół doświadczonych i zaangażowanych osób. W projekt zaangażowani są zarówno członkowie FISK, jak i współpracujący z nami eksperci. 

Trzymamy się określonych etapów oraz terminów. Dzięki systemowi raportów możesz na bieżąco obserwować i analizować postęp prac.

04 /

analiza

W ramach współpracy marketingowej lub obsłudze kampanii reklamowych, analiza i raporty, to ważne elementy comiesięcznych prac. Dostarczają regularnych i zrozumiałych informacji o wynikach działań. 

Osoby odpowiedzialne za powodzenie i skuteczność prowadzonego dla Twojej organizacji lub instytucji projektu, analizują na bieżąco możliwości optymalizacji i poprawy ich skuteczności.

05 /

rozwój

Dane pozyskane w trakcie analizy, są podstawą do poprawy skuteczności i jakości działań, co przekłada się m.in. na efektywniejsze wykorzystanie budżetu.

Jednym z naszych priorytetów, jest budowa długotrwałych relacji ze współpracującymi z nami organizacjami pozarządowymi oraz instytucjami. Stawiamy na transparentność oraz najwyższą jakość dostarczanych przez nas usług. 

Chcemy być partnerem odpowiedzialnym za sukces Twojej organizacji lub instytucji, a w konsekwencji za dynamiczny rozwój trzeciego sektora oraz sektora kultury i sztuki w Polsce. 

Jesteśmy zawsze do Twojej dyspozycji, gotowi odpowiedzieć na wszelkie pytania i udzielić wsparcia.

Co robimy dla organizacji
i instytucji kultury

Marketing + PR

Szukasz sposób aby przyciągnąć uwagę swoich odbiorców? Postaw na strategie marketingowe i działania PR dostosowane do celów i budżetu. 

Branding

Dobry design to podstawa sprawnej i zapadającej w pamięć komunikacji wizualnej. Postaw na ponadczasowy projekt i unikalne wzornictwo.

Strony www

Skuteczna komunikacja z odbiorcami? Mamy zarówno gotowe rozwiązania oraz  możliwość wdrożenia rozbudowanych, indywidualnych projektów.

Google Ad Grants

Przyciągnij uwagę swoich odbiorców. Skorzystaj z programu Google Ad Grants dla organizacji pozarządowych.

Microsoft dla NGO

Zobacz, w jaki sposób narzędzia Microsoft mogą zwiększyć skuteczność Twojej organizacji pozarządowej.

Linkedin dla NGO

Wykorzystaj potencjał LinkedIn w swojej organizacji. Sprawdź narzędzia i rozwiązania przygotowane dla NGO.

Stawiamy na transparentność i jasne zasady we współpracy. Naszym celem jest budowa długotrwałych i korzystnych dla obu stron relacji. Wierzymy, że takie podejście nie wymaga podpisywania długotrwałych umów. W przypadku większości projektów bazujemy na modelu współpracy na czas nieokreślony. Jednocześnie, na samym początku otrzymasz od nas jasną deklarację, w jakim terminie należy spodziewać się pierwszych efektów. 

Odstępstwem od umów na czas nieokreślony jest tylko oferta wdrożenia "gotowej strony www". W tym przypadku umowa podpisywana jest na okres 12 miesięcy, a następnie zostaje przedłużona na czas nieokreślony. 

Z oferowanych przez Fundację Inicjatyw Społeczno-Kulturalnych usług mogą skorzystać wszystkie, zarejestrowane organizacje pozarządowe działające na terenie Polski. Drugą grupą są instytucje kultury i sztuki: muzea, galerie sztuki, teatry, biblioteki, itp.

Większość oferowanych przez nas usług jest oferowana na korzystniejszych warunkach cenowych (w porównaniu z podmiotami komercyjnymi). W realizowane projekty zaangażowani są specjaliści i eksperci z danej kategorii. Dodatkową zaletą jest fakt, iż zysk wygenerowany ze współpracy, przeznaczany jest na realizację celów statutowych naszej Fundacji, w tym na realizację i rozwój projektów kulturalnych i edukacyjnych.

Wystarczy, że wypełnisz formularz lub skontaktujesz się z nami bezpośrednio - telefonicznie lub mailowo. Wspólnie ustalimy termin pierwszego spotkania. Porozmawiamy o interesujących Cię usługach i postaramy się znaleźć wspólną płaszczyznę dla przyszłej współpracy.